9.5.12

tror den vänstra heter leone-louise och den högra louise


hej bloggen. jag har ett problem.

mina älskade docs jag haft kanske i snitt sex dagar i veckan i 2½ år.
har nu
börjat sjunga på sin
sista
vers

ACK DEN SMÄRTAN att behöva skriva ces mots.


:((

nu ska ni få se min docs växa upp (samt mig bli fulare ;pPP benjafine buttvik)
nästan nykläckta.


unga och arga (liksom mig. nu är de alltså gamla, utslitna och trötta. liksom mig).


festivalförsedda med plastpåsar
så baddass och så fulla
för ca 1 år och 1 månad sedan. fortfarande rätt glada.

helt skeva på festival

samt den sista bilden. buöööööhhh blir så sentimental lol hatar mitt liv



åter till problemet. jag behöver nu köpa ett par sneakers. SNEAKERS. vad händish har ba köpt docs/converse under alla mina tonår. är livsförvirrad och allmänt förvirrad - vart ska man vända sig liksom. ska ha ett par i svart mocka. annars är jag inte med. godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar