5.5.12

nu mår jag bra igen

Det var kul, det vill jag lova! Jag köpte egen ööööööl, det var näääz.
Jag måste också säga att Leonsan är en bra kvinna, som hanterar alla situationer mycket bra och finns där och kirrar donken. Men en yngre kvinna som verkligen finns där är J, hämtar mig när jag är vilsen och rädd i denna mörka och farliga värld!
"När vi var fulla, då blev vi dumma, som när vi var unga, och gjorde saker som man inte fick"


Nu ska jag duscha (mmmmmm.....) och färga Jasminbyxorna blå. Taggar på att gå upp klocka sju imorgon bitti för att shakea loss, and theeeeen ska jag hänga med Aladdin och köpa ööööööl!

3 kommentarer:

  1. älskar att mitt i allt när du var jättefull så utbrast du "nu förstår jag varför joseifne gifte sig med dig"<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. hahah alltså bästa jag hört/ din fru

    SvaraRadera
  3. hahaha, det kom från hjärtat!

    SvaraRadera