5.2.12

NU ERE JS

Eftersom jag inte vill att J blir flintis kan jag avslöja att jag i fredags drack kir och hängde på lilla essingen för antagligen första gången någonsin (och jag som ska ska kalla mig En Bra Nollåtta) för att skåla 20 år. Kompenserade dock detta med att ta en Fyranrunda igår, efter att både ha käkat Sambalburgare och stått inne på ett stängt café i Aspudden och showat till Det gör ont.

Idag har jag riktigt NJUTIT AV LIVET. Nä skoja jag har tvättat håret, hängt framför camEn och öppnat tomma cdfodral (TILL STULNA SKIVOR?!?! horungar isf) samt försökt förtränga de där inträdesbiljetterna till Kulturens snår jag och Gloria hittade på den vitlagda asfalten, precis efter en aggressionsframkallande tripp över den permanenta sådana, en iskall lunchrast i januari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar