5.2.12

G to the inger

Jag hoppade med mina nya bebisar i morse! Dom var fina, få och fluffiga.
Min vän stalkar folk av motsatt kön med vackert utseende, förmodligen oerhört symmetriska. Hon kommer till mig med sina nya "fynd" och försöker överraska mig med dem. Blir jag överraskad? Nej. Jag är den ultimata stalkern och är därför alltid ett steg före.
 En person jag haft lite svårt med att stalka de senaste dagarna är J. Var har hon varit, vem har hon varit med, vad har hon gjort och varför har hon gjort det?Jag känner att jag inte längre har koll eller kontroll. Det är tufft att vara J..






(Jag äger på paint) Jag ska fortsätta gosa i min onepiece och turban nu och kolla på mina drömskor på ebay<3<3

2 kommentarer:

  1. MOHIHIHIHIHI fan va snygg bild! du äger ju på paint!!! Fan jag som trodde att jag va ett steg före denna gång :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min dolda talang! Har aldrig och kommer aldrig att vara..!!

      Radera