30.1.12

The ultimate nam

På franskan igår började jag leka "mary-fuck-kill" eller hur ordningen nu är. Tog leken vidare hem till sängkammaren ;) där Leone golvade mig totalt genom att tvinga mig att att välja mellan mina tre antagligen absoluta idealmän. Så nu har jag suttit och gungat fram och tillbaka i ett hörn sedan klockan.... 20 kanske (den är nu över 05) utan att ha kommit fram till något vettigt och fått fred innanför mitt pannben. När jag bestämmer mig får jag dödens ångest för att sedan börja om proceduren: Vänta skulle jag verkligen föredra honom att spendera resten av mitt liv med? Eller det kanske bara räcker med att ligga satan (knulla sönder låter grovt japp)? Och vem, gud förbjude, måste jag avrätta?

Men, kära läsare FRÅN KRAKOW, det blir nog såhär ändå:

MARRY
(så svårt att välja bästa bilden pga han har blivit ful på ca en (1) bild någonstin mvh stalker)

FUCK


KILL


*tassar tillbaka till mitt hörn innan fangirl hinner ångra sig*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar