31.1.12

Gayfisken


J värvar massor av ryska snuskgubbar till vår vackra blogg. Men jag låter henne, hon behöver bekräftelsen.

Mamma trycker upp täckbyxorna ansiktet på mig och berättar om hur varma dom är och hur jag inte kommer på UVI om jag bär dem imöra när vi ska pimpla satan! Satsar på den där regnbågsfisken, den är top notch. Men man behöver tydligen någonting speciellt för att den ska nappa som faan. Jag kirrar. När folk ser mig ska dom tänka "DAAMN! Det ä ju J, tjejen som slängde upp regnbågen på isen och visade vem som bestämmer." Jag ska säga att J hjälpte mig, att jag inte skulle klarat det utan henne (hon behöver bekräftelsen). När folk ser henne tänker dom "WOOW! Det är hon som hänger med J."
Men mest ser jag fram emot att spatsera i 90minuter på djurgården i sisådär -20.                        
                                    




Kom ihåg dessa ansikten! Dom är bra.


1 kommentar: