21.8.12

Ta honom tillbaka

I väntan på ytterligare en säsong av jersey shore, mättas mitt begär av drama och lösaktighet med  lite paradise hotel danmark. Jag är helt fast! bara ikväll har jag sett minst fyra avsnitt, och så har det varit den senaste tiden. Jag tycker verkligen alla ska se det, riktig spänning i vardagen. Parceremonierna är fantastiska, man vet aldrig vem som får stanna kvar! OCH utmaningarna, ojojojoj! Men det är självklart tråkigt när någon man hejar på åker ut... just nu vet jag inte riktigt om jag har en favorit, kanske Tinne-Maria. Jag är däremot helt säker på vilka jag ogillar; Sebastian, han är ond och tror att han är så bra och snygg, Sasha ska också ut, hon är störande.
Jag tycker att Steffan skulle varit kvar, han var snäll och fin...
KOLLA så att jag slipper känna mig så tragisk!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar