18.6.12

Hultan, P&L och Yran. MEN FRÄMST HULTAN WTF KÄRLEK

HEEEEEEEJ BEBISAR SAKNAT ER LITE
Ok 1. England var så jävla fett. Fick tom hänga med mannen i mitt jävla liv lite.

Men hörrni. Hultan var bättre. Hultan hultan hultan fan vad jag älskar den festivalen. J också. Platsar in i topp tre bästa festivalerna jag varit på TROTS natten av total misär, den till igår. Åhe. Och vi hade världens fucking bästa camp, slår tom den P&L 2010. Runt 30 gosmänniskor. OCH JAG SÅG SÅ JÄVLA MÅNGA (bra) BAND finner inge ord åh<3<3<3 Ska fan flytta till Hultsfred för att jag älskar festivalen så mycket :pPPPpp Watch me, bitchz
och:
J slog Js haff fett mkt men J fick fortfarande ligga.

Lite bilder (lär ju komma mer sen):



 
Och så får man idag höra att man vunnit biljetter till BÅDE FUCKING P&L OCH STORSJÖYRAN.

Så om en dryg vecka drar JJ och rockar P&L, fast mest gosar.... Tänkte förra året att mitt tredje även skulle vara mitt sista. Fått det konfirmerat varje gång de släppt keffa band (lol sämsta lineupen). Men nä<3 Vi ska hänga med våra christians<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar