23.5.12

Livin' the sweet life

Godmorgon världen, vilken underbar dag! Säg vart går färden, vart åker vi idag? Godmorgon världen, här kommer jag! Och det har aldrig förut känts så bra!

1. Vi åker ingenstans idag (kaaaaaanske stadsteatern)
2. Jag kommer inte alls.
3. Det har känts tusen gånger bättre.

De senaste fyra dagarna har varit mycket händelserika!
  • Under ett helt dygn sov jag (och vaknade varannan timme).
  • Jag har svettats mer än vad jag någonsin har gjort tidigare, genom att ligga i soffan.
  • Spottat ca 20.000L slem.
  • Jag har sagt ungefär tre hela meningar.
  • Har stenkoll på teen mammorna på MTV.
  •  Knaprat massor av tabletter, omnomnom!
  • Jag har fått eksem på halv kroppen för att jag har svettats som en gris.
Maten har varit fantastisk!
Dag 1.
- Två koppar te och ca 7skedar sparrissoppa.
Dag 2.
- Fyra koppar te (minst), 1 1/2glas äppeljuice, max fem skedar nudelsoppa, liite potatismos, en fjärdedel finhackad körv och GLASS.
Dag 3.
- Liten äggröra med halv tomatskiva, smoothie (1/5glas), tre koppar te, två glas äppeljuice, glass och dundunduuuuuuun: un poco pasta och köttfärssås!
Dag 4.
- En kopp te och en banan. (Fortsättning följer..!)

såhär mår jag nu.
Såhär vill jag må nu.

 Och J, grattis till Siestagrej!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar