27.3.12

LML


Denna dag, det är allt en dag man kan säga ha varit en blandning av sött och salt! J+J+Gloria= sinnesstress
MEN J visade allt vad hon gick få på foxtroten, det var ett fantastiskt par(JJ). Intensiva blickar, takten pulserande och svettiga händer<3 Just nu har J lite ont i fötterna efter alla som klampat på dom, om någon undrar..
Måste säga att J är en jävligt iskall tjej, i de mörkaste stunder tar hon bara ett djupt andetag och finner en lösning! Det här är till dig....."Du är ett monster ett jävla svin, jag ska cutta dig min min kniv/jag ska dunkadig med mitt skrin" Fortsättning följer.







KOM TILL BIO RIO IMORGON DET ÄGER!
Videoverket visar flera kortfilmer, dom firar ett år så det lär ju vara sjukt bra filmer!
20.00, öl, 60kr. Finns inget att säga nej till, så komkomkomkom!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar