30.3.12

the hives are law, you are crime



MMM videoverket japp. jag _förstår_ verkligen inte hur man kan banga. I alla fall så OMGOSNBHIKUSDAGYFHBFAHBJLFEGGVOUFVGF IGåååååååååååååååååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR det var en av de bästa spelningarna EVER och jag hoppas jag verkligen alltid kommer minnas den (synd bara att människor är dumma i huvudet). i alla fall så fick man i tisdags veta att hives skulle spela på älskade älskade gamla(? gamla :() stammisställe 44an. jag som tjötat att jag kanske var tvungen att åka till norrland eller skåne för att se dem i sommar (alltså älskarälskarälskar verkligen dem gööööööh ett av mina favoritband någonsin) - så har mina chompizar (och endast mina chompizar!!) vetat om det i tre månader<3<3<<3 jaja det var dem + jag + 150 (HUNDRAFEMTI) pers till.

juste jag kan knyta an till bilden!! jag satt på golvet på 44an och rotade i min väska med Paco på mig. Jag kollar upp och går pelle just förbi med sitt leende och säger hej till mig. jag smälte hehbksbgsdac och sa hej.



på spelningen var man verkligen överallt (här ovan hade hugo gick hugo upp på scen för att egofota lite. äg) och jag fick klappa pelle på rumpan och jag och märta fick föcking sjunga i micken amnamnamnam "sjung lite i micken nu va" ;) och fick peta och gosa och fick plektrum. VILLL IGEEEEEEEEEn fyfan vad jag älskar det bandet. Synd bara att man lär vara tvungen att lyssna på fjollmusik ikväll för då ere som ni förstått mehicoooofiesta.
så snart ska jag iväg köttköttkött MOHIITTOOOOOO



.............. och lol imrgon ska jag göra högskoleprovet 0820 (i jordens sämsta klassrum döda mig) kommer fortfarande vara full

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar