19.2.12

Törran

Jag gick upp 08.00 i morse. Duschade. Åt gulaschsoppa. Gick med blöta fötter till satset. Jag lärde mig dra kort och blippa varor. OCH ge pulsband! Seeen hoppade jag med mina (- a) bebisar (- ar). JA, ni ser rätt..en REBUS! För de som inte fattar, det var bara en bebis där. Det var ganska stelt när massa satsare spatserade runt utanför och man såg i deras förundrade ögon att dom tänkte "Oj, det där var skumt. Varför hoppar den där tjejen runt med den där bebisen i Törnrosaklänning i den där stora salen?"
Nu ska jag äta mer soppa och sen kladdkaka med vaniljglass och hallonsorbé. Seeeeen ska ska jag skaka rumpa och fötter.

Och ja, gårdagen var riktigt tuff. Men eftersom jag är tuffare så brummade vi iväg! För att vi alltid följer varandra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar