21.2.12

Min kropp försöker säga mig att jag blivit indier


Since jag fortfarande inte fått mitt krubb tänkte jag intervjua snor medan tonerna av mange makers hörs utifrån vardagsrummet och överröstar BB(!!!)!

Hej Sanaz
Hej

*mitt i intervjun tar hon upp sin franskabok och börjar plugga, Östra Real-juristare som hon är*

Vad ser du mest fram emot med att vara myndig?
Ace

Hur känner du inför mig rent allmänt?
Faktumet att det finns någon som pluggar mer än mig gör mig varm i själen

Vill du berätta lite om hur du har firat din födelsedag med mig de senaste åren?
För tre år sedan var jag sjuk på Mandosigneringen (herregud tre år, det känns som ett avslutat kapitel reds.anm.) så på min födelsedag fick jag deras autografer ;))).
För två år sedan åt vi käk här
För ett år sedan tvingade jag er att sjunga singstar
Idag hänger vi (OCH VÄNTAR PÅ MAT reds. anm.)

Vad ska du göra med mig när jag fyller år?
Jag ska ta med dig till Ace och hjälpa dig att haffa lite redigt kött som inte ruttnat i ett tält i två månader. Jag ska även hämnas för att du totalsöp ner mig på Way out west (rolig anekdot: hon spydde, drog hem och missade vår fantastiska kaosutflykt till en _stad_ utanför Göteborg)

Eftersom det här är en blogg som drivs av både J och J, hur ser du på deras relation?
Interna. De kompletterar varandra. J är lugn medan J är virrig. Det är bra.

Vad skulle du göra om det var din sista dag i livet?
Lite choklad

Tack så mycket Sanaz
Tack själv Pussyfine


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar