22.2.12

Bajsa inte då blir jag äcklad

Jag försöker hålla mig fast vid mina principer och inte överplugga, så jag gör det här i stället + att Big Brother börjar snart (som egentligen suger, men när jersey shore inte kommer med nytt på rätt kanal så får man ta det man får..) så det är onödigt att kötta nu. Jag kom på att jag och J har fantastiska listor på hennes sönderbombade lilla pelle(?), säkert(?), kristian(?), markus(?), håkan(?). Dom äger i alla fall, speciellt den om oss och den om den där ön! Vi skulle dela med oss av JJ-listan någon gång. Vi skrev dem på väg till Piteå på höstlovet, det tog 14timmar dit så det blev några stycken.

OOCH snart är det lov och då ska Gloria till Florida för att leta efter mina drömskor<3 Hon är för goo! Om inte J gittar från denna stad lär det sluta med siameser. Det vill inte jag för jag vill inte se henne bajsa, så att säga..

2 kommentarer:

  1. pelle är min halvgamla kamera och kristian är min mobil. lykke heter hon faktiskt....

    SvaraRadera