13.2.12

Allahjärtansdagmaddafakka

Nu är det den där kärleksdagen som hela svenska folket kaosar inför. Dom som inte har en kärlek blir aggro för att dom då ser alla turturduvor springa omkring överallt, så de känner sig tusen gånger men ensamma än alla andra dagar. Dom som har en kärlek kaosar för att deras dag måste vara perfekt och man måste göra någonting riktigt sickromantiskt, så där är det bara sjuk stress.
MEN! Eftersom jag mediterade igår så kaosar jag inte med resten av svenska folket. Jag bär på ett nyfunnet lugn nu, stress eller aggro finns inte med på min karta. Jag vet inte vad dom orden betyder längre, det är inget ord som kan relateras till mig på något vis längre. Jag är nu definitionen av lugn. Mitt nya namn är nu 
शांत बंदरों,som betyder Lugnets Apa på hindi (enligt googletranslate).
                                                                                      

 

2 kommentarer: