20.1.12

Rådhuset never

Bloggzor! Idag hängde jag på Ersta sjukhus. Fick en mockalatte(!) med grädde(!) från espressohouse(!) som belöning(!). Kände mig Värmdöbrud, det var nice. Känner dock såhär i efterhand att jag kunde utnyttjat mitt handikapp (blodrövad vänsterarm) lite mer än vad jag gjorde.

Idag pratade jj knappt, brakes my heart <////3 Kanske för att hon satt med nosen i ipoden och spelade Disney under vårt grupparbete och sedan sprang iväg utan så mycket som ett fuck off din hora.......... Efter tragedin klappade jag i takt till Sheena is a parasite och pratade om psyksjukböcker. Det var kul. Åså har jag spanat på framtiden och varit paralyserad (vill verkligen skriva paralyzed).

Imorgon ska jag till Uppsala (får mig att tänka på Uppsala). Ska fira detta med att tvätta håret (omg ska hon verkligen?). Peppar satan p3 på bioduk!

Och så det här med att jag inte kan lägga upp (:fota) (aktuella) bilder is killing me (förstörde bebisdator). Ersättare: en gammal en (lol) med jättefult lager mmmm ni får inte veta vilka det föreställer så hemlig mmmmm

Ps jag kan skriva egentligen. Är jävligt duktig på att skriva. Så att vi förstår varandra, liksom.
pps. hälsar till sanaz som inte förstår sig på vår blogg

Nu ska tanten sova!!



pppps förlåt bryr mig inte men wtf




(<3 till Sanaz)

2 kommentarer:

  1. WOw LOL på detta fina inlägg<333 en sann VGYbrud är du sannerligen! <3 lol

    SvaraRadera