15.1.12

Känner mig inte jättepigg på att citera Grease

Vi har just lyckats lägga till varandra på msn och jag blir smått euforisk av det klassiska msn-ljudet när någon skickat något. MMmm 2007<3 Även fast hon kallar mig vider (det är lugnt om hon kallar mig baby). Dock är hon tydligen en sådan som mumlande läser upp vad jag skickat till henne.... hatar det. Hatar även historia, som fan, CARPE DIEM ju, men min bror är rätt bäst så det kanske väger upp. Eller inte.

Provar att sätta på Vinyl för tredje gången gillt (reklam innan fu därför man bara hänger på p3) och precis då börjar Summer nights eller vad den nu kan tänkas heta från Grease och vi sjunger en vacker duett. Hon är Sandy och jag är Danny. Känns stabilt. Och än en gång: SÅ NICE ATT KUNNA HA BILDTEXTER SÅHÄR PÅ SIDAN kommer missbruka det.


1 kommentar:

  1. MSN in my <3333333 lol så fint! GREASE är grym lol jag vill vara Kenickie!! HAn är LUGNT ballast! eller typ de där balla gänget som är deras rivaler! WOOP WOOP SÅ JÄVLA HÄFTIGA!!!!! OHHMYGAASH heheh

    SvaraRadera