15.1.12

Fashion Show man!

Don't stop believing mmmm....
Vi kämpar på, det är nog det absolut tråkigaste jag någonsin har gjort i skolan. Men vi är så djävulskt hårda så vi kör ändå. Under tiden som jag har gjort det jag har jag ätit jätteroligt godis, det är någon slags gelé täckt i mörk choklad. Dom smakar inte så gott med konsistensen är fantastisk! Det bästa är att dela dom på mitten så man ser den genomskinliga, glänsande gelén och sen tugga, omnomnom!
OBS! Äter man för många är de inte lika roliga längre..

I förrgår höll vi i en modevisning med våra fynd från Myrorna. Och eftersom Emilia är grym så filmade hon och klippte till det så nu finns det en finfin film på det hela!
Bättre modevisning än denna lär ni ju aldrig se, så njut  säger jag bara. NJUT!


Olga säger hej.

3 kommentarer:

  1. Så fina kläder! och vilken LÅT! OHMAGASH! löv it lol men va fint! Hoppas plugget går bra hihi :D hoppas ni inte glömmer mig där ni sitter under drums affischer och skriver pusselipuss <4

    SvaraRadera
  2. meeh hur fick ni den sådär stor :O

    SvaraRadera