16.1.12

1,2,4,16,20,23,26,28,32,41,45,48-53

(Efter skolan var jag tvungen att dryga ut hennes tid  innan hon skulle dejta någon annan. Det var den absolut tråkigaste halvtimman i mitt liv - tills jag haffade femton nummer av Sonic!! Hade visst redan fem eh he heeh så för att förhindra att samma misstag sker igen så hittar ni numrena jag saknar i rubriken. Så om ni (JASMINE) hittar någon av dessa billigt tjacka åt mig så får du cash! Förväntar mig exemplariskt sifferminne, för jag kommer älska dem som hjälper mig till en fulländad samling till döds, lovar. 

Förresten så _jävla_ fett när ny lärare berättar om sina feministiska utopier vid presentation, äntligen<3<3 Tips från coachen: rösta "fett" här nere ifall ni också tycker det;)))

Obligatorisk bild som denna gång får föreställa oss två hoppandes i en norrförortssäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar